Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 23 september 2022

Create your own story

 Hallo Allemaal

In deze blogpost wil ik laten zien,
 hoe je met een stencil een hele mooie achtergrond kunt maken. 
Steeds weer heel verrassend de achtergrond eruit gaat zien.
De stempel van de bloem die ik heb gebruikt is van AALL&CREATE.
Toch wel eentje van mijn favorieten.


Als eerste heb ik distressoxide aangebracht op mijn stencil en met water natgespoten. 

De stencil heb ik op mijn kaart gelegd 
en met een keukenrol papiertje de stencil goed aangedrukt. 
Je moet het wel even de tijd geven 
zodat de inkt goed in je kaart kan trekken.

Daarna voorzichtig de stencil eraf gehaald en gedroogd met de heattool.

Uit een ander papier een cirkel gesneden en op de kaart gelijmd
en de bloem er op gestempeld.

vervolgens de bloem ingekleurd met distressoxide en een waterbrushpen.
Met een zwarte gelpen heb ik een lijn om de cirkel getrokken 
en nog wat achtergrond stempel gezet op de cirkel
En om de kaart twee lijnen los uit de hand aangebracht.
Verder nog een afbeelding van een wasbeer gezet en een tekst erop gelijmd
Als laatst heb ik de kaart gemat op zwart en lila cardstock.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren, 
met deze kaart en achtergrond.
Mocht je vragen hebben stel ze gerust 
Ik help je graag.
Lieve groetjes Corry
xxxx 

 




                                            
 

5 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Wilma zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt Corrie en fijne kleuren gebruikt! Knap geheel zo.
Fijn weekend.
GROET, Wilma.

Margreet zei

Supermooi. Duidelijk uitgelegd!
xxx Margreet

Anoniem zei

What a gorgeous card 😘😘

C. Van os zei

Mooie kaart