Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 24 september 2022

Tag Paperdolls

Hallo allemaal 

Vandaag laat ik een tag zien 
die ik heb gemaakt met paperdolls van Tim Holtz
Het mooie van deze dolls vind ik, 
dat je projectjes er zo levendig van worden.

 Ik ben begonnen om de tag te stansen, 
Daarna heb ik het ingespoten met lindy's gang
Ook heb ik nog wat blauwe  lindy's gang op de tag gedruppeld. 
Vervolgens heb ik achtergrondstempels gezet 
van studiolight uit de Vintage treasure serie.
De lampjes en gears heb ik uit gestanst 
en bewerkt met metaalkleurig embossingpoeder
De chipboard waar de paperdoll op zit , 
vond ik nog ergens in een la , 
en vond het wel leuk om dit eens te gebruiken.
 Deze heb ik geembossed met koperkleurig embossing poeder.
Ook heb ik nog een bingokaartje aan toe gevoegd
en sisal onder aan de tag gelijmd
De paperdolls heb ik bewerkt met frosted embossing poeder 
Als je dit gebruikt op de paperdoll
 kun je ze heel leuk inkleuren met distress crayons 
Deze heb ik heel lichtjes gebruikt.
De randen heb ik bewerkt met koper embossing poeder 
Als laatst heb ik de tag gemat op zwarte cardstock


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met deze tag.
Mocht je vragen hebben ,stel ze gerust .
Ik help je graag .
Lieve groetjes Corry
xxxx

 


 



Geen opmerkingen: