Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 7 juni 2023

Aardbeien

 Hallo allemaal,

We gaan weer richting de zomer en de zomerkoninkjes (aardbeien) zijn weer volop verkrijgbaar. Hoe leuk is het om ze ook op een kaart te verwerken om iemand te feliciteren of te laten weten dat je aan haar denkt. De veel liefs cirkel van Marleen kun je voor verschillende doeleinden gebruiken en is daarom ook een van mijn favorieten als ik kaarten voor m'n voorraad maak. Het aardbeienplaatje vond ik leuk passen bij de designpapiertjes van Creative Craftlab met de fruitprintjes. Al het designpapier komt uit dit blokje, net als de gestanste aardbeien. De aardbeien die ik gebruikt heb op deze kaart zijn oudjes van Marianne Design, maar die van Creative Craftlab zijn een goed en misschien zelfs wel een beter alternatief: bij deze set krijg je meer maten aardbeien en bloemetjes en ook nog eens kersen, je kunt er dus veel meer kanten mee op.


3D-plaatjes worden tegenwoordig minder gebruikt, maar de enkele plaatjes van Marianne Design getekend door Els Wezenbleek vind ik zelf altijd wel erg mooi om te gebruiken: heel echt met een vleugje fantasie en vaak in vrolijke kleuren.

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgend blogbericht! 
Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte materialen staan eronder: als je op het plaatje klikt, kom je direct op de pagina van het product in de webshop.

1 opmerking: