Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 26 juni 2023

FB live - Creatie met Simple Stories

Hallo allemaal,

Op 16 juni heb ik in een live uitzending een creatie gemaakt met
het nieuwe designpapier van Simple Stories. 
Deze lijn is helemaal in de kleuren bruin - beige - zwart - wit.
Je kan het natuurlijk ook combineren met een felle kleur, maar ik heb het rustig gehouden in
dezelfde kleuren.


De voorkant van de kaart heeft een hoek kaartje die het geheel sluit.
Deze kan je eventueel ook als een boekenlegger gebruiken. Maar dan moet je er niet
van die dikke bloemen op plakken zoals ik heb gedaan hihihi


Hier heb ik het hoekje er even afgehaald.
Onder het hoekje kan je weer diverse plaatjes plakken of een tekst stempelen.


Het hoekje zelf heeft nog een schudgedeelte.
Maar die kan je natuurlijk ook weg laten zodat het allemaal wat platter wordt.
Aan het hoekje heb ik nog een cirkel geplakt waar ik weer diverse dingen op heb verwerkt zoals het chipboard clipboard met daarop een rub-on tekst.
Onder de shaker heb ik ook een rub-on gedaan met een vlinder.

En dit is het prachtige paperpad wat zowel in 6 x 8 inch is als in 12 x 12.
dus 15 x 20 cm of 30,5 x 30,5 cm.


De overige materialen kan je hier vinden:

De beschrijving van de kaart is als volgt:

Snijd een basis van 15 x 30 cmen vouw hem dubbel

Plak er designpapier op van 14.6 x 14.6 cm ( op  voorkant en binnenkanten )

Snijd een kaart van 12 x 24 cm en vouw deze dubbel.

Plak er aan de voor en binnenkanten designpapier op van 11.6 x 11.6 cm

Snijd een kaartje van 16 x 16 cm. Ril deze in vierkantjes van 8 cm. Dus rillen op 8, kwartslag draaien en rillen op 8 cm.

 Knip 1 vierkantje weg.

Maak in de middelste een schud cirkeltje of vierkantje.

Plak dan de twee blokjes aan de achterkant op elkaar zodat het 1 kant open blijft.

 Schuif deze over het 12 x 12 vierkantje en teken op de achterkant af, waar je lijm kan doen.

Plak het nu op de basis van 15 x 15 cm en versier naar wens.


En wil je de live nog eens bekijken, dat kan je hier doen:

Ik dank je weer voor het langskomen, en graag tot snel.