Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 6 juni 2023

Paarse hortensiakaart

 Hallo allemaal,

Van Crealies zijn er verschillende soorten XXL cirkelmallensets te krijgen en een paar verschillende sets heb ik gecombineerd als basis voor deze kaart. Met of zonder stiksteekje, een bewerkt randje of strak: de keuze is reuze! Ook handig om plaatjes zoals deze van Els Wezenbeek mooi strak uit te snijden... Onder het plaatje heb ik een laagje extra designpapier geplakt en vervolgens heb ik het plaatje op een mooie, uitgewerkte cirkel van Marianne Design geplakt. Achter de cirkel zit een label met houtstructuur, waarin ook paarstinten tussen de houtkleur verwerkt zitten. De tekst erop kan natuurlijk voor een verjaardagswens, maar kan ook weer perfect voor een andere gelegenheid waarop iets gevierd wordt of zomaar om even stil te staan bij de mooie dingen. Bij de cirkel van Marianne Design zitten ook prachtige bladeren, die ik onder de hortensia's verwerkt heb en als je op het plaatje kijkt, zie je dat de vogel sprieten in zijn snavel heeft en dat bracht mij op het idee om de takjes van het vogelhuisje te gebruiken.


Deze mooie mal van de hortensia's lag ongebruikt in mijn hobbykast, hartstikke zonde natuurlijk, want wat zijn ze mooi als je ze opbolt en afmaakt met een parel of rhinestone in het midden... Binnenkort gebruik ik ze vast en zeker weer.

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgend blogbericht! 
Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte materialen staan eronder: als je op het plaatje klikt, kom je direct op de pagina van het product in de webshop.

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een mooie zomerse kaart !
grtjs,martina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha