Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 14 juni 2023

"Artist"

 Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.

Ik zal jullie uitleggen hoe ik deze kaart heb gemaakt, kijken jullie mee??


Voor de basiskaart en de "fotolijst" is gebruik gemaakt van aquarelpapier dat bewerkt is met Distress Oxide (Forest Moss, Bundled Sage en Peeled Paint).


De inkt op een plastic verpakking (van bv een stempel) afdrukken en dit met water sprayen. Hiermee her en der op het papier afdrukken. Dit met al de kleuren doen totdat je het gewenste resultaat hebt bereikt. 


Met Memento "Lady Bug" wat rode accenten aan brengen en de "foto" uit het knipvel knippen.
Uit de basiskaart in de hoek figuren uit stansen (hier heb ik een stans uit eigen collectie gebruikt maar ik heb bij de producten 2 vergelijkbare stansen geplaatst).
Op de "fotolijst" kleine stukjes plakken die uit een oud boek zijn gescheurd.


Het jasje met een Versamarker bewerken en er daarna Distress Glaze "Vintage Photo" opstrooien en dit verhitten met de heattool.


De "foto" achter het "lijstje" plakken en de randjes donker maken met Distress Inkt "Black Soot".
In de hoekjes een splitpennetje bevestigen.


Op het lijstje een tag bevestigd met een stukje koord.
Het "lijstje" met foamtape op de basiskaart plakken.


Uit de knipvellen van Studio Light diverse plaatjes knippen, de buisjes en de sleutel bewerken met clear embossingpoeder en ze daarna rond het "lijstje" plakken.
Met Verafine "Onyx Black" en Memento "Lady Bug" nog wat extra details stempelen met de mooie set van Tim Holtz (helaas op dit moment niet op voorraad).
Een stukje van een oude boekpagina achter het uit gestanste gedeelte plakken.
De randjes van de basiskaart bewerken met "Black Soot".
Op zwart cardstock matten en dit weer op een stuk craft cardstock plakken en klaar is de kaart.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart heb kunnen inspireren.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Bedankt voor je bezoek op ons blog en tot de volgende keer.

Lieve groetjes,
Grietje 

Als je op onderstaande foto's klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende artikel in de webshop.


  
         
           

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig en wat een gaaf plaatje! Groetjes Betha