Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 30 juni 2023

Summer Vibes, Yvonne Creations


 Hallo,

Op deze laatste dag in juni mag ik een blog maken
en dat wordt er een met zomerse vibes.
Wat hebben we al een prachtig weer gehad.
Ik hoop dat er nog wat overblijft voor de zomervakanties.

Ik kwam wel lekker in de stemming voor deze kaart.
Gemaakt met de Summer Vibes lijn
van Yvonne Creations.


Ik heb een paar foto's waarop ik laat zien hoe ik deze kaart gemaakt heb.

Je start met een basis van 27.5-14 cm.
En je legt je stans Framed Card Shells zo in je stansmachine dat hij de 
rechte snijrand niet meepakt.
Dan draai je de stans om en stanst de andere
kant met de schelpen.


Ik heb er weer een paar rillijnen bij gemaakt.
Je rilt op;
3 en 5.5 cm vanuit de rillijn die al in de stans zit.
Die middelste lijn vouw je niet, dat wordt je middenstuk.


Nu kun je het designpapier opplakken.
Voor de rechte stukken heb je nodig;
2x  2.2 - 13.2 cm 
1x  5.7 - 13.2 cm
 
Voor de stukken met de schelpen heb ik de stans aan de binnenkant
overgetrokken zoals op de foto en uitgeknipt.


Dan verder de kaart opgebouwd met de andere stans uit deze lijn;
Summer Frame.
Deze heb ik op het middenstuk geplakt.
En natuurlijk een leuk plaatje uitgezocht
om er een leuk zomers tafereeltje van te maken.

Ik hoop dat jullie nu het weer wat koeler is
ook weer lekker actief zijn op creatief gebied.
En dat dit blog weer voor wat inspiratie gezorgd heeft.

Bedankt voor het bezoeken van ons blog.

De gebruikte materialen vindt je in de webshop.
Klik op het plaatje.



 
  


1 opmerking: