Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 29 juni 2023

FBLive - pagina's gemaakt met Ciao Bella Rice paper

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Art journal pagina's.
Deze heb ik gemaakt met de producten van Cadence
en het Rice paper van Ciao Bella.
  Gemaakt tijdens de facebook live uitzending op
zaterdag 3 juni in de groep van HobbyVision;
Create it with HobbyVision.
Create it with HobbyVision.



Als eerste heb ik Rice paper opgeplakt met Gel Medium, dit kan ook met Mod Podge,
Multi Coat van CraftEmotions of de Decoupage lak van StudioLight (mat of glans)
Daarna structuur pasta aangebracht met een JMA Mask stencil.

Daarna heb ik verschillende kleuren Cadence Acrylverf genomen.
Ik kijk voor de kleur stelling naar de kleuren die in het Rice paper zitten.
Deze verf heb ik al deppend aangebracht met een stukje spons.
Ik gebruik één sponsje voor alle kleuren,
 dan lopen de kleuren geleidelijk in elkaar over op deze manier.

Vervolgens gestempeld met verschillende stempels.
De randen bewerkt met Cadence reliëf metallic paste.
Wat Pink Fresh glitterdrops hier en daar.
Leuke teksten uit het JMA stickerboekje mochten uiteraard ook niet ontbreken.

Op deze manier weer leuke pagina's gemaakt voor in mijn Art Journal.
Heerlijk om te doen! 

Wil je de live nog eens terug zien of heb je hem gemist?
dat kan via deze link;

De gebruikte materialen kan je hier vinden;

Dankjewel voor het langs komen