Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 11 juni 2023

Soulmates Fold Card.

Hallo allemaal,

Met de Dutch Doobadoo fold art card - Triptych frantic heb ik deze kaart gemaakt
met wat extra`s er bij.



Eerst heb ik de mal getekend op soft Finish Cardstock van Elisabeth Craft Design.
Die heb ik uitgeknipt en voorzien van designpapier.
Het designpapier is van Craft O Clock -  Soulmates.



Voor de voorkant heb ik de mal nog een keertje getekend en geknipt maar nu een stukje korter en deze als pocket op de voorkant geplakt. In de pocket heb ik een label gemaakt. Ook met de mal maar dan
weer een stukje kleiner.


De binnenkant heeft ook een pocket gekregen. Deze is recht.
De label die er in zit is weer met de mal gemaakt.


Aan de bovenkant van de mal heb ik nog wat plaatjes uit het extra setje geplakt.
Dit zijn setjes met allemaal elementjes die je uit kan knippen.
Daarmee heb ik ook de rest versierd.

Het geheel sluit met een lintje. Deze zit onder het designpapier aan de voor en achterkant.

Leuk dat je weer langs kwam en graag tot snel,



  









1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha