Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 15 juni 2023

Doosje voor vaderdag

 Doosje voor vaderdag.



Hoi allemaal,

Het is bijna tijd voor vaderdag, dus deze doosjes gemaakt.

Voor moederdag had ik al deze mal van Dutch Doobadoo gebruikt dus dacht ik eens kijken of het lukt om er een vaderdag doosje van te maken.



Dit is de Henri  dutch box art mal van Dutch Doobadoo, deze uitgetekend en uitgeknipt en de rillijnen zet er op wanneer de mal word uitgetekend.


Voor het designpapier heb ik gekozen voor de Archivalia collectie van Scrapboys.
Deze allemaal uitgesneden, met de distrees tool bewerkt en de randjes beinkt. 


Daarna de structuur pasta hier en daar aangebracht met het stencil van de Vintage Treasures collectie van Studio Light. 


Voor de twee andere doosjes heb ik de oxide inkt gebruikt met hetzelfde stencil.


Voor de aankleding heb ik de Archivalia paper elements gebruikt, de Studio light vintage tickets en de vintage tags.
Ook de Vintage Treasures stansmallen samen met het kraft stock papier van Tim Holtz.





Dit is het doosje langs alle kanten. de stempels die ik heb gebruikt zijn van Tim Holtz en die zijn denk ik niet meer te verkrijgen. De bovenzijde van het doosje is ook bekleed en een ruwer touw heb ik gebruikt als opener zeg maar. Aan de onderkant doe ik voor de afwerking en stevigheid hetzelfde cardstock.


Dit zijn de andere twee doosjes. Zo zie je maar met allemaal dezelfde producten zijn ze toch verschillend.
Zowel de collectie van Scrapboys als de tickets van Studio light vind ik super mooi en leuk om mee aan de slag te gaan.

Hopelijk heb ik jullie wat inspiratie laten opdoen zodat jullie wat ideetjes hebben voor vaderdag. Geen tijd om een doosje te maken? Dan kun je deze producten zeer goed op een kaartje verwerken.
Veel knutselplezier!

Interesse in een artikel. Klik dan op het fotootje.


Studio Light - Vintage Treasure - Mask Stencil - Grid and Gears Studio Light - Vintage Treasure - Stansmal - Mechanic Organic Studio Light - Vintage Treasure - Stansmal - Industrial 
ScrapBoys - Paperpad 20,5 x 20,5 cm - Archivalia ARCH-10ScrapBoys - POP UP Paperpad - Archivalia ARCH-11Actieset Studio Light - Essentials - DIY Block Mini - 01, 02 en 03 Studio Light - Structure Paste White - Extra FineTim Holtz - Idea-Ology - Kraft Stock Stack NeutralsDistress Oxides Ink Pad - Ground EspressoPaper Distresser - Tim Holtz


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel gaaf! Groetjes Betha

Jannie den Butter zei

Wat een prachtig doosje Lisanne !
Groetjes Jannie