Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 4 juni 2023

FB live - Art Journal pagina`s

Halloootjes,

Hier ben ik weer met een creatie die ik in een live uitzending maakte.
Het is een dubbele pagina in mijn art journal.
Dit journal komt uit de JMA Collectie en heeft papier van 17 x 24 cm.


Eerst heb ik de pagina`s aan elkaar geplakt en links onder en rechts boven er structuurpasta op gedaan.
Hierbij heb ik een mask gebruikt uit de JMA collectie.
Daarna ben ik met de Lindy`s spray er wat kleur op aan gaan brengen.
Nog wat gespetterd met witte verf en zwarte posca en daarop wat stukjes draad.


Toen alles gedroogd wat, heb ik er nog wat op gestempeld en er de ornamenten van ECD opgeplakt.
Uit aquarel papier ponste ik diverse maten cirkels en die plakte ik achterop ricepaper.
Daarna heb ik de cirkels er uit gescheurd, de randjes geschuurd en zwart gemaakt.
Deze heb ik met foamtape op de pagina`s geplakt.
Van 49 and Market heb ik er nog kleine vlindertjes bijgeplakt en wat kleine bloemetjes.
Nog wat doodles langs de randjes en een tekstje er op, en meer hoefde het voor mij niet.

Wil je nog graag bekijken hoe ik dit deed, dan is dit de video:

En zoek je nog wat producten van deze live, dan kan je die hier vinden:


Ik dank je weer voor het langskomen, en wens je een fijne dag verder,

 

1 opmerking: