Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 3 juni 2023

Vintage roses

 Hallo,

Leuk dat je dit blogbericht gaat lezen. Deze keer laat ik je graag zien hoe je met het DIY Block Vintage Roses van Studio Light op een makkelijke manier snel kaarten kunt maken.


Voor de basis heb ik wit cardstock van 30,5 x 30,5 cm gepakt. Dit heb ik gesneden op 15cm. Vervolgens gerild op 15cm en daarna nog een 0,5 cm er af gesneden. Zo heb je een dubbele kaart van 15x15 cm. 

Vervolgens heb ik een vel designpapier uit het blok gekozen en deze op 14,6 x 14,6 cm gesneden.
Aan de bovenkant en zijkant heb ik het papier ingescheurd en daar een ander stukje papier achter geplakt.


In het blok zitten hele mooie plaatjes die je er makkelijk kunt uitdrukken. Het enige wat ik zelf altijd doe (en ik denk vele van ons), is even de puntjes van het uitdrukken wegknippen. 
In het midden van de kaart heb ik wat Sisal geplakt en vervolgens ben ik gaan opbouwen met de plaatjes. De plaatjes heb ik verhoogd met foamtape opgeplakt.

Tot slot heb ik op een banner die ook in het blok zit, zelf de tekst 'beterschap' er op geschreven. 


Zowel van het cardstock als van het designpapier en de plaatjes had ik nog wat restantjes liggen. Deze heb ik gebruikt om een tweede kaart mee te maken. Ook hier heb ik de plaatjes verhoogd met foamtape opgeplakt.

De banner met de tekst 'Happy Birthday to you!' komt ook uit het blok.


Het DIY Block is echt ideaal om snel hele mooie kaarten te maken!

Leuk dat je dit blog hebt gelezen. Wil je ook aan de slag met deze materialen? Je vindt ze in de webshop door op de foto's hieronder te klikken.

Graag tot een volgende keer!