Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 27 juni 2023

FB live - Mannenkaart en Micro Glaze technieken

Hallo allemaal,

Soms heb je zo`n live uitzending waar van alles aan bod komt.
Het was mijn bedoeling om een live te geven waarbij ik een mannenkaart ging maken
met de nieuwe lijn van Craf O Clock.
Maar toen zag ik in mijn hobbyhok het potje Distress Glaze en heb dit gecombineerd met
de mannenkaart.


In de live heb ik diverse manieren laten zien om te werken met de distress glaze.
Echt superleuk spul in combinatie met alles wat op waterbasis is qua kleur.
Wat dat zoal allemaal is, dat kan je in de live uitzending terug kijken.

De mannenkaart, die heb ik dus ook gemaakt.
Daarbij gebruikt ik een mal van Dutch Doobadoo.
Deze heb ik dubbel gemaakt en daarna voorzien van een zelfgemaakte achtergrond
en diverse elementen van de CraftOClock lijn.

Wil je dit nog eens bekijken, dan is dit de live uitzending:


En de materialen, die kan je hier vinden:



 

Geen opmerkingen: