Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 14 november 2016

A gift for you !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Een beetje later dan gewoonlijk, maar hier is dan weer een blogpost voor het HobbyVision Design team blog.

Het loopt hier allemaal even wat anders, mijn moeder ligt na een zware hersenbloeding in het ziekenhuis, dus ben daar veel te vinden.
Ook de gezondheid van mijn vader laat te wensen over, ook met hem ben ik minimaal 2x in de week in het ziekenhuis.
Dus ja ..... ik probeer wel op elk vrij momentje even aan de freubel te kunnen ;), maar die momentjes zijn spaarzaam.


Ik heb weer eens een doosje gemaakt met de prachtige mal van Dutch Doobadoo.

Hierbij heb ik het schitterende stansblok La Vie est Belle - Christmas Carol van Noor! Design gebruikt.
Het plaatje en de tekst zitten in het stansblok. 
Alles is zo op elkaar afgestemd, dat je zo een paar creaties kunt maken.

Onder het plaatje heb ik de cirkel Stars van Noor! Design gedaan.
Hierop heb ik enkele rode plakparels gedaan.

Rechts boven op het plaatje heb ik de prachtige kerstster van Noor! Design geplakt.
Deze komt uit de serie One of a Kind kerstset hert.
Ook deze kerstster heb ik bewerkt met Gesso.

Her en der heb ik enkele sneeuwbolletjes geplakt.

Alle randen heb ik met een distresser bewerkt.
Het kraft karton heb ik voorzien van een beetje witte Gesso.


Aan de zijkanten heb ik nog een banner en een label geplakt.
Ook deze horen bij het stansblokje.


Op de achterkant nog een bingokaartje en een paar houten sterretjes.

In het doosje heb ik een zakje met pure pidarotsjes gedaan.

Ik hoop dat mijn moeder herstelt en kan genieten van dit lekkers :)

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl



Dutch Doobadoo - Box Art - A4   Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset hert (10    Noor! Design - Winter Wishes - Circle Stars   Noor! Design - Stansblok 15 x 30 cm - La Vie est Belle - Christmas Carol   Sneeuwbolletjes   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Paper Distresser - Tim Holtz


Geen opmerkingen: