Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 15 november 2016

Gansai Tambi - Kleur Try Out dag zaterdag 19 november

Zie jij ook door de bomen het bos niet meer met al die kleurtechnieken? En weet jij ook niet welke techniek er nou echt bij je past? Ben je een waterkleurder? Of hou je liever een potlood in je handen? Of misschien zelfs zelf een stift/marker?

Omdat er zoveel verschillende producten zijn hebben wij a.s. zaterdag bij HobbyVision weer een Kleur Try Out dag. Tijdens deze Kleur Try Out dag ga je 5 verschillende mediums proberen:

* Molotow Aqua Twin Markers
* ZIG Clean Color Real Brushmarkers
* Potloden (Faber Castell Polychromos & Caran d'Ache Luminance)
* Aquarelverf (Gansai Tambi & Sennelier)
* Alcoholmarkers (Brushmarkers Winsor & Newton)

Bij elke workshop heb je een uur de tijd. Uiteraard kunnen wij geen volledige kaarten ook maken bij deze projecten, je gaat dus echt puur afdrukjes inkleuren.

1 van de workshops is deze kerstroos van Penny Black, deze ga je inkleuren met aquarelverf. Je mag hierbij de Gansai Tambi en/of de Sennelier gaan proberen.


Zelf heb ik het voorbeeld gekleurd met de Gansai Tambi. Ik vind dit persoonlijk een heerlijke aquarelverf die zich ook bijzonder goed laat mengen. Ook kan je heel mooi verschillende kleuren verwerken in bijv. de blaadjes.


Kijk maar eens hoe mooi die accenten van het geel/groen in de blaadjes zijn. Dit lukt met lang niet alle soorten aquarelverf.

Rondom het afdrukje heb ik nog wat gestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies.


Om de kaart af te werken heb ik deze nog gemat op rood kaartkarton en Kraft cardstock. Hiervoor gebruik ik bijna altijd mijn Perfect Layers linialen. Dan plak je eerst je afdrukje op het kaartkarton en dan sijdt je langs de liniaal. Zo kun je nooit scheef plakken :-)

Voor de afwerking nog een paar banners gesneden en daarop een tekst gestempeld. Deze heb ik gestempeld met Versamark en daarna witte embossingpoeder er overheen gestrooid.
Het witte touw is gewoon flossdraad en daar heb ik wat belletjes aan gehangen.

Wil je dit nou ook graag proberen? Er zijn nog 2 plekjes vrij voor de Try Out dag.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Kuretake / ZIG - Gansai Tambi - 36 Color Set  Aquarelpapier Terschelling - Glad Schut - 300 grams - 18 x 24 cm Penny Black - Slapstick / Cling stamp - Red Sparkle Noor! Design - Clear stamp - Happy Holidays - Vrolijk Kerstfeest VersaMark Watermark Stamp Pad Stampendous - Embossing powder - White opaque Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes  Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 57 Grunge Circles  Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 58 Thin mesh Uni-Ball - Impact Bold Point Gel Pen- Crafters Companion - Sparkle Pens - ClearPerfect Mini Layers 2/Pkg

Geen opmerkingen: