Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 6 november 2016

Christmas Layered Stamps

Afgelopen week kwamen de nieuwe Christmas Layered Stamps van Studio Light bij ons binnen. Wat zijn deze weer super gaaf!!

Omdat ik op 12 november met deze Layered Stamps een demomiddag ga geven in onze winkel van 13.00 - 16.00 uur ben ik maar gelijk aan de slag gegaan om wat voorbeelden te maken. Dit is mijn eerste creatie.



Voor deze creatie heb ik eerst een mooie achtergrond gemaakt met de Airbrush en de Copic Markers. 

Daarna heb ik eerst de voorste boom gestempeld met de nieuwe Layered Stamps. Ik gebruik dan het liefste mijn Misti, daarmee kan je het makkelijkste exact op elkaar stempelen.

Ik heb hiervoor de Memento Inkt gebruikt:
Bamboo Leaves
Olive Groove
Northern Pine

Nadat ik de eerste boom heb gestempeld heb ik die afgedekt met een stukje Masking Paper. Daarna heb ik de 2de boom erachter gestempeld.

Studio Light - Clearstamp - Christmas Layered Stamps 07 Clearstamp Studio Light - Basic Stamps - nr 155 Kerst Teksten NL

Daarna nog een tekst gestempeld met de nieuwe tekststempel STAMPSL155. Hiervoor heb ik de Memento Northern Pine gebruikt.

Over de achtergrond heb ik nog lichtjes gestempeld met de nieuwe Mixed Media gestempeld en daarna nog wat Fran-táge Chunky White voor een sneeuweffect.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wil je graag zien hoe je dit soort kaarten maakt? Kom dan op 12 november naar de demomiddag:


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Misti - Original Misti Laser Etched   Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Bamboo Leaves  Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Olive Grove Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Northern Pine Inkadinkado - Stamping Masking Paper Clearstamp Studio Light - Basic Stamps - nr 155 Kerst Teksten NL Studio Light - Clearstamp - Christmas Layered Stamps 07Clearstamp Studio Light - Basic Stamps - nr 157 Kerst Mixed Media Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Chunky White

Geen opmerkingen: