Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 30 november 2016

Noor! Design - La Vie est Belle - Cool Dudes

Kennen jullie de nieuwe La Vie est Belle stansblokken van Noor! Design al? Dit zijn super mooie blokken waarin designpapier zit maar ook allerlei stansplaatjes die je kan verwerken op je kaart.
In het blok zitten o.a. ook de postcard, de tekstbanners en het gave vintage plaatje.


Voor deze kaart heb ik het Cool Dudes blok gebruikt, deze is geschikt voor jongens/mannenkaarten. De vorm van de kaart is gemaakt met een Shape Art mal van Dutch Doobadoo, de Shield 2. Een super stoer model weer hé?


De leuke tekstbanner heb ik uit het Cool Dudes blok gehaald. Deze heb ik iets bol op de kaart geplakt.
Achter het Vintage plaatje heb ik de Gears klok van Noor! Design geplakt. Deze heb ik uit Kraft cardstock gestansd en de randen lichtjes aangezet met bruine distress inkt.


Ik heb nog een stukje jute touw om de kaart gewikkeld. Onder het jute heb ik nog 2 losse Gears geplakt.

De 2 auto's zijn gemaakt met de Vintage Flourishes stansjes van Noor! Design. Deze zijn ook wel weer super leuk hé?

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Klosje jute touw 25 gr. Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Cool Dudes  Noor! Design - Gears - Tandwiel met klok Noor! Design - Cutting stencil - Gears 4st Noor! Design - Vintage Flourishes - Fiat en VW Beetle Dutch Doobadoo - Shape Art - Shield 2 
Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm 


2 opmerkingen:

Nicolette zei

Super gave kaart, Jenine! Heel mooi! Dat schild is echt een leuk kaartmodelletje!

Lieve groet, Nicolette

Cobie zei

Wat een lekkere stoere kaart!
Groetjes Cobie