Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 11 november 2016

Kerstkaarten workshop - Zaterdag 3 december

Op zaterdag 3 december ga ik in onze winkel een workshop geven "Kerstkaarten maken met Jenine". Tijdens deze dag ga je 3 verschillende kerstkaarten maken. Ik leer je dan o.a. hoe ik de kaarten opbouw in de "Jenine-stijl".

Wil je graag meedoen? Er zijn nog wat plekjes vrij:

De eerste kaart die je gaat maken is deze vouwkaart, het patroon is te vinden via Pinterest dus geen eigen idee ;-)


Het papier wat we bij deze kaart gaan gebruiken is de Whiteout van BoBunny, deze lijn blijft toch ontzettend mooi. In het papier zitten ook hele mooie glitters verwerkt.


Op deze kaart gaan we een mini kalender verwerken. Achter de mini kalender zie je nog de mooie blauwe frame mal 6002/0579 van Noor! Design.

Langs de randen van de kaart heb ik de blauwe mal Sterrenrand 6002/0397 van Noor! Design verwerkt, deze is uit wit glitterkarton gestansd. De tickets zijn uit het designpapier geknipt.


De banner met tekst is een klein malletje wat ook bij de frame mal 6002/0579 zit. In het midden heb ik een tekst gestempeld 6410/0124, hiervoor heb ik de witte embossingpoeder gebruikt.

Aan de rechterkant nog 2 boompjes, deze zijn gestansd met de Happy Holidays bomen 6002/2056 van Noor! Design. Onder de bomen heb ik nog een laagje foamball clay verwerkt.


Op deze foto kan je goed zien dat de kaart speciaal gevouwen wordt. De kaart kan wel helemaal plat gevouwen worden zodat hij in een envelop verzonden kan worden.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Rechthoekig rame met r  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand met sterren Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbomen Noor! Design - Winter Wishes - Clearstamp Stars Scrappapier BoBunny - Whiteout - Glitter Cross Country Scrappapier BoBunny - Whiteout - Glitter Frozen Scrappapier BoBunny - Whiteout - Glitter Glistening Do Crafts - Mini Kalender 2017 Couture Creations - Premium Adhesive Pearls 3mm / 206 stuks - Glamorous Gold Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Prima Marketing Distress toolCraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit

2 opmerkingen:

Nicolette zei

Super mooie kaart, Jenine. Leuk model en prachtig papier heb je gebruikt!

Lieve groet, Nicolette

Bea zei

Wat een supermooie kaart Jenine, gaaf model, bedankt voor de leuke workshops van vandaag....

groetjes Bea.