Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 10 november 2016

It's the most wonderful time of the year

Vandaag wil ik jullie nog een kaart laten zien met de prachtige nieuwe Layered Stamps van Studio Light. Deze zijn weer ontzettend leuk om mee te werken.


Voor de basis van deze kaart heb ik het Linnencardstock wit van Joy! Crafts gebruikt. Deze heb ik gesneden op 13 x 19 cm en op 6 cm gerild. Daarna de voorkant (van 6 cm) geëmbost met de embossingfolder Sparkles van Marianne Design.

Daarna heb ik een stuk mica van 13 x 13 cm achter het geëmboste gedeelte geplakt. Onderlangs heb ik nog een strook wit kaartkarton van 4,5 x 13 cm geplakt.

Op deze manier krijg je een leuk doorkijkje.



De prachtige Poinsettia is gestempeld met de Layered Stamps van Studio Light. Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
* Bloem: Angel Pink - Lady Bug - Rhubarb Stalk
Daarna heb ik de 3de laag nog een keer herhaalt, maar heb de stempel her en der lichtjes beïnkt met de Versamark inkt. Daar overheen de WOW embossingpoeder Ho Ho Ho gestrooid. Ik heb dus niet de hele stempel bedekt met de stempelinkt. Zo geeft het een mooi speels effect.

Voor de blaadjes heb ik de kleuren Bamboo Leaves, Olive Groove en Northern Pine gebruikt.

De teksten komen ook van de stempels van Studio Light. Deze zijn gestempeld met de Memento Bamboo Leaves. Wil je de kaart graag in het echt zien? Kom dan a.s. zaterdagmiddag naar onze winkel:


Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Clearstamp Studio Light - Basic Stamps - nr 154 Kerst randen Clearstamp Studio Light - Basic Stamps - nr 155 Kerst Teksten NL Studio Light - Clearstamp - Christmas Layered Stamps 09  Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Bamboo Leaves Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Olive Grove Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Northern Pine Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Ladybug Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Rhubarb Stalk Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Angel Pink VersaMark Watermark Stamp Pad Misti - Original Misti Laser Etched  EK tools - Powder Tool Applicator Judi Kins - Snappy Tray  WOW Embossingpoeder - Ho Ho Ho   Marianne Design - Design folder - Sparkles Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4 

1 opmerking:

Ghea zei

Wat een schitterend kaartje Jenine heel leuk met het doorkijkje zo.
Groetjes Ghea