Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 26 november 2016

Sizzix DT - Live, create, tell the story

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien op het blog van Sizzix. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe bloemenmallen. Let op: Dit zijn Bigz Dies, dit zijn dikke stansmallen die dus niet door alle machines passen. Als je deze stansmallen in de Big Shot gebruikt heb je ook alleen maar de 2 transparante snijplaten nodig, het platform gebruik je dan niet.
Deze mallen kunnen ook door o.a. de Cuttlebug en de Nellie's Press Boss.

Wil je de originele blogpost zien? Kijk dan op het blog van Sizzix:


Deze keer heb ik een A6 notitieboekje van de Hema gepimpt. Erg leuk om te decoreren, zo heb je in no-time een leuk cadeautje. Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit het Crafty Boutique set van Noor! Design.


Om de bloem te maken heb ik deze 2x uit Oudroze kaartkarton gestansd en 1x uit vellum. De blaadjes heb ik uit groen kaartkarton gestansd. Om de bloem iets natuurlijker te maken heb ik de Flower Shaping Tool kit gebruikt. De randjes van de blaadjes heb ik nog aangezet met Distress inkt.


In het midden een grote parelbrad gebruikt om de bloem netjes in model te houden. Rondom de brad en op de uiteindes van de blaadjes heb ik eerst wat lijm gesmeerd en daar wat witte Prills in gestrooid. Dit geeft wel een erg leuk effect hé?

Op de groene blaadjes heb ik nog wat Dimensional Magic gebruikt voor de druppels.

De fijne takjes die je hier zit zijn gemaakt met de nieuwe Garden Greens stans van Sizzix. Verder voor de decoratie nog wat metalen vlinders, een metalen hoekje en een gesp sluiting.

De banner met tekst is van Tim Holtz.


Ik hoop dat ik jullie weer kan inspireren met deze creatie. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Sizzix - Bigz Die - Calliope Sizzix - Thinlits Die Set - Green Garden Big Shot Express Machine - Electrisch Joy! Crafts - Crafty Boutique - 1 Vellum A4 - wit - pak 5 vel Tim Holtz - Idea-Ology Buckles Tim Holtz - Idea-Ology Spiral Bound Sticker Book - 4.5Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 3 Finnabair - Mechanicals: Grungy Butterflies Rayher - Parelspray - 72 delig      ModPodge - Dimensional Magic

Geen opmerkingen: