Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 13 november 2016

Noor! Design - So glad you're in my life

Hebben jullie al meegedaan met de Sketch Challenge in onze Noor! Design facebookgroep? Je hebt t/m eind van de maand nog de tijd om mee te doen.


Ik heb ook nog een voorbeeld hiervoor gemaakt. Wil je ook meedoen? Klik dan op deze link, dan kom je gelijk in de juiste groep:



Ik heb hiervoor het prachtige Lavender paperpad van Noor! Design gebruikt. Ik vind deze kleurtjes echt zó gaaf!

Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - No End Borders - Ruitjes Noor! Design -  Vintage Flourishes - 2 libelles   


Uiteraard heb ik de No End Borders mal 6002/0585 gebruikt. Op deze mal heb ik nog wat losse libelles geplakt, deze zijn gemaakt met de Vintage Flourishes 6003/0036. In het midden nog een paar plakparels geplakt.

Achter de bloementoef heb ik wat kleine blaadjes verwerkt, deze zijn gemaakt met de stansmal 6002/ 0580. Dit is een liniaal met allemaal verschillende blaadjes. Deze draai je 1x door de machine en dan heb je gelijk 15 blaadjes.


Ik heb de randmal alleen aan de zijkanten en de onderkant vastgeplakt zodat je een soort pocket krijgt. Hierdoor kun je er nog 2 labels achter schuiven.
De labels heb ik gemaakt met de blauwe mal 6002/0579.

Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Rechthoekig rame met r


Hier kun je zien dat het 2 losse labels zijn. Op de ene label heb ik een tekst gestempeld en op de andere label een Vintage plaatje van Sieta van Gelder.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Noor! Design -  Vintage Flourishes - 2 libelles Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - No End Borders - Ruitjes Noor! Design - Paperpad A4 - Lavendel Noor! Design - Autumn - Herfst bladeren   Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Rechthoekig rame met r Noor! Design - Sending Love - Clearstamp tekst ENG DecoArt Media - Crackle Paint White Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 7

Geen opmerkingen: