Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 2 november 2016

Ik denk aan je

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien op het blog van Kippers Hobby. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de Card Art mal Harmonica van Dutch Doobadoo. 


Als eerste heb ik de kaart overgenomen op wit linnenkarton van Joy! Crafts en dit netjes uitgesneden. Ik gebruik hier zelf heel graag het vingermesje voor, dit is een ideaal mesje om mee te snijden.


Dit mesje (Craft Knife) gaat om je vinger heen zodat je veel minder druk hoeft te zetten, je krijgt ook minder snel kramp met het snijden. Zeker voor de mallen van Dutch Doobadoo is dat ideaal.

Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit het paperpad Dirty Pastels van Noor! Design.



Ik heb dit keer geen plaatje gebruikt, enkel wat stansjes en bloemen. De creme "sprietjes" zijn van Joy! Crafts, gaaf zijn die hé? De takjes die ik heb gebruikt zijn gemaakt met de Garden Greens stans van Sizzix. In de verpakking zitten veel verschillende soorten blaadjes, op deze creatie heb ik dus ook verschillende blaadjes gebruikt.

Op de klimop die ook in dit set zit heb ik nog wat Paper Art vlinders van Dutch Doobadoo geplakt. Deze vlinders heb ik op kleur gebracht met de Versamagic Aspen Mist.

De bloemen die ik heb gebruikt zijn van Joy! Crafts. Tussen de bloemen heb ik nog een strik van jute touw verwerkt en een metalen strik. Dit is een charm van Joy! Crafts.


De vlinderrand langs de kaart is een nieuw Paper Art vel met borders van Dutch Doobadoo. Wat zijn dit mooie gedetailleerde vlinders hé?

De metalen hoekjes die ik heb gebruikt heb ik nog lichtjes bewerkt met de Crackle Paint White.


Het prachtige hart is ook een stans van Sizzix, de Scribbles & Splats. Over het hart heb ik een banner met tekst geplaatst. De tekst komt van een stempelset van Noor! Design. De stempelinkt die ik heb gebruikt is Versamagic Aspen Mist.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Sizzix - Framelits Die Set - Thinlints Scribbles & Splat  Sizzix - Thinlits Die Set - Garden Greens Noor! Design - Paperpad A4 - Dirty Pastels  Dutch Doobadoo - Paper Art - Borders 2 Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Harmonica Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlindersHobby Crafting Fun - Craft Knife Blue DecoArt Media - Crackle Paint White Joy! Crafts - Metal charms - Antiek zilver kroontjespen Joy! Crafts - Artificial Flowers - cremeDecoratie hoekjes antiek zilver/koper 7Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4 Klosje jute touw 25 gr.VersaMagic - Aspen Mist 

1 opmerking:

Joke zei

Wat een super mooi geheel zeg. Echt geweldig mooi gedaan.
Groetjes Joke