Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 2 november 2016

Vlindermal

 Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie de nieuwe vlindermal van Noor! Design zien :)

Ik heb hierbij gebruik gemaakt van een nieuwe card art mal "Triptech 2" van Dutch Doobadoo.
Deze mal wordt eind deze maand in de winkels verwacht, maar hij is alvast als pre-order te bestellen.

Het design papier is van Maja Design "Summertime".


De prachtige vlindermal heb ik gestanst uit kraft karton.
Hierop heb ik een plaatje van Pion Design gedaan.

Daarna heb ik de vintage flourishes vlinders nog een keer gestanst uit wit karton en deze op de vlindermal gedaan.
Hierop nog een plakparel welke ik op kleur heb gemaakt met een brushmarker.


Aan de linker- en rechterkant heb ik een oud hoekje van Noor! Design gebruikt.
Hierachter heb ik een label geschoven, ook deze is van Noor! Design.
Ik heb ze nog niet bestempeld, dat doe ik pas als ik weet waarvoor ik hem moet gebruiken :)



Aan de bovenkant van de kaart heb ik nog de ovale mal gebruikt, deze heb ik in 2 stukken geknipt en tussen het karton en design papier geschoven.

Op de label heb ik nog een strikje gedaan van touw.

Al het kraft karton heb ik weer bewerkt met Gesso van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer een beetje inspiratie heb kunnen geven.

Alvast bedankt voor je bezoekje, een fijn weekend toegewenst en tot de volgende keer !!!



 Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Card Art - Triptech 2   Scrappapier Maja Design - Summertime - Is always the best   Noor! Design - Blauwe mal - Vlinders op de hoeken   Noor! Design - Labels & Tags - Label 1   Stansmal Joy! Crafts Noor! Design - Hoek Franse lelie   Stansmal Noor! Design - Ovaal (4stuks)    Noor! Design -  Vintage Flourishes - 2 vlinders   Scrapvel PION design - From Grandma`s Attic - Baby   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

1 opmerking:

Ela zei

Prachtig drieluik in mooie kleuren. Leuke vlindermal is dit. Groetjes Ela