Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 7 november 2016

Winter Wishes

Goedemorgen allemaal !!

Vandaag laat ik jullie weer een winterse creatie zien :)


Ik heb de Dutch Card art mal "Stockings" van Dutch Doobadoo gebruikt.
Het papier is van Studio Light "Frozen Forest".

Ik heb verder een klein papieren kleedje gebruikt en een stans van Memory Box "Loopy Rings".

Linksboven heb ik een strik gemaakt van vintage seambinding, hierop een paar dennenappels gedaan en bewerkt met witte gesso.

Onder de strik heb ik nog wat grasvezel, kleur bruin gedaan.

Verder heb ik nog een stukje kant en een paar plakparels op de kerstsok verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !





De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Stockings   Studio Light - Frozen Forest - Stansvel EASYFF532   Memory Box - Steel Craft Die - Loopy RingsTaartrand klein - 10 stuks      Bazzill Cardstock - Kraft paper   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

1 opmerking:

Cobie zei

Prachtig!
Groetjes Cobie