Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 29 november 2016

Xmas

Hallo allemaal.

Vandaag laat ik jullie een creatie zien, waarbij ik de nieuwe blauwe ovaal van Noor! Design gebruikt heb, art.nr. 6002/0639



Als basis heb ik de Dutch Card art mal "Boek" van Dutch Doobadoo gebruikt.

Het papier is van Maja Design, I wish.

Het afdrukje is van Mo's Digital Pencil Shop, Singing Elf Brynn. Ik heb het afdrukje ingekleurd met de Brushmarkers van Winsor&Newton.

Huid: O518, O729, Y129, O819 en R519
Rood: O225, R735, R665, R576
Groen: G356, G339, G338, G267
Grijs: WG5, 4, 3, 2, 1

Vervolgens heb ik het elfje uitgeknipt en gemat op de nieuwe blauwe ovaal van Noor! Design.
In het midden van het ovaal heb ik een stukje muziekpapier gestanst.
Tenslotte zingt het elfje een kerstlied :)

Aan de bovenkant heb ik de muzieknoten rand van Noor! Design geplakt, art.nr. 6002/0272
Deze heb ik uit rood karton gestanst en kleiner geknipt.

De hulsttakjes zijn vintage flourishes van Noor! Design.
art.nrs. 6003/0059 en 6003/0060

Hierop heb ik een paar bloemetjes gedaan.

Verder heb ik weer hier en daar wat Gesso aangebracht.

Ook heb ik nog een stukje ribbelkarton en een papieren kleedje gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk   Stansmal Noor! Design - Dance to the Music - rand muziek noten   Noor! Design - Vintage Flourishes - Holly   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Book   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Afbeeldingsresultaat voor brush marker winsor & newton



Geen opmerkingen: