Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 5 november 2016

Kerst

Vandaag is het mijn beurt weer om een creatie te laten zien op het HobbyVision team blog
Omdat ik zo heerlijk bezig was met de nieuwe producten uit de collectie van november van Marianne Design bezig was, is het weer een kerstkaart geworden.


Voor de basis nam ik Shape art Shield 2 van Dutch Doobadoo. 
Het designpapier komt uit paper bloc "Après ski". 
Ik vond het wel leuk om aan de "houten schutting" een kerstkrans te hangen ;-)
De randen van het kraft en designpapier heb ik ingesmeerd met crackle paint.
De kerstkrans heb ik meerdere keren uit verschillende kleuren groen gestanst. De onderste krans in zijn geheel gelaten en daarop allemaal kleine stukjes. Wat takjes en elzenpropjes ertussen gestoken. Als besjes een paar enamel dots opgeplakt.
Bovenaan de mooie poinsettia met takjes en elzenpropjes.
Een vogeltje in de krans gezet en een (gedeelte van) tekst gestempeld. Deze heb ik met Versamark gestempeld en witte embossingpoeder erover gestrooid. Dit heb ik trouwens eerst gedaan voordat ik de krans op ging plakken....

Ik hoop dat jullie door mijn kaart wat inspiratie hebben gekregen.
Allemaal een gezellige dag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Shape Art - Shield 2    Marianne Design - Paperpad - Apres ski    Marianne Design - Craftable - Wreath    Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s    Marianne Design - Creatable - Petra`s Twigs    Marianne Design - Clearstamp - Kerst, winter en nieuwjaarswensen    Marianne Design - Enamel dots - Christmas     MD - Snow Paper A5    DecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste White    Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm    VersaMark Watermark Stamp Pad        Embossingpoeder - Mboss - White  

3 opmerkingen:

Kim's CreaLife zei

Super mooie kerstkaart/schild! Prachtig uitgewerkt.

Liefs Kim

Rita zei

Prachtige kerstkaart, groetjes Rita

Rita zei

Prachtige kerstkaart, groetjes Rita