Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 25 november 2016

Merry christmas


Hallo,

Ik mag vandaag jullie weer wat laten zien op het hobbyvision dt blog. Ik wil jullie deze kaart zien. Ik heb gebruikt gemaakt van de nieuwe layered stamps van Studio Light en ik heb weer gewerkt met de fuse. Dat blijft zoooo gaaf om te doen!!

Ik heb met een marianne design stans een ronde uitgestanst uit de kaart. Ik heb op het inlegvel de mooie layered kerststempel gestempeld. De layered stamp stempel van de kerstster en hulstblaadjes bevat 3 delen. De derde stempel van de layered stamps heb ik gestempeld met versamark en bewerkt met wow glitter embossingpoeder

De mooie hulstrand is ook een layered stamp uit de nieuwe serie. Het schudgedeelte heb ik gemaakt met de fuse. Dit is een apparaatje dat plastic dicht brand. Zo kunnen de pailletjes er niet uit vallen

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
 De produkten die ik heb gebruikt zijn allemaal te koop bij hobbyvision:


Studio Light - Clearstamp - Christmas Layered Stamps 09Studio Light - Clearstamp - Christmas Layered Stamps 10WOW Embossingpoeder - Sugar Plum  WOW Embossingpoeder - Peppermint Tea  We R Memory Keepers - Photo Sleeve FUSE (EU Version) Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Angel PinkStempelinkt - Memento - Dewdrop - RosebudStempelinkt - Memento - Dewdrop - Northern Pine Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Olive Grove

Liefs,
Karen







Geen opmerkingen: