Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 16 november 2016

Life is a song.....

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een muzikale kaart voor jullie. En ik voor deze kaart heb ik zowel een Shape Art als een Card Art van Dutch Doobadoo gebruikt. Zoals je ziet, kun je dit goed met elkaar combineren.


De eerste mal is de Dutch Doobadoo Shape Art Label Mirror. Hiervan heb ik de grootste maat overgenomen uit cardstock, daarna een maatje kleiner uit wit cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier van Maja Design. Voordat ik alles op elkaar plakte, heb ik eerst de muziekrand van Noor! Design ertussen geplakt.


De Card Art Gitaar heb ik overgenomen uit kraft papier. En daarna het matgedeelte overgenomen uit designpapier van Maja Design. Rondom op de gitaar heb ik blauwe parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Blauw


De gitaar heb ik met 2d foamblokjes erop geplakt. Hierdoor komt hij wat hoger te liggen en kun je er bijvoorbeeld een label achter schuiven. Dit heb ik rechts gedaan.

Rechtsonder de gitaar nog een passe partout mal uit de Vintage Flourishes serie van Noor! Design. Hierin heb ik nog 2 muzieknootjes gestempeld uit de stempelset van Noor! Design.


Op de middelcirkel heb ik de tekst gestempeld. Die komt uit de stempelset van Noor! Design. Daaronder 2 kraft gears. Die komen uit de Kraft Art Gears van Dutch Doobadoo. De buitenranden heb ik iets bruiner gemaakt met distress inkt vintage photo.


Een Dutch Doobadoo Cardboard Art pijl is er natuurlijk altijd leuk bij. Ik heb hierbij het witte velletje eraf gepeuterd en dan komt het ribbelkarton tevoorschijn. Ook dit een bruin randje gegeven met vintage photo.


Voordat ik de gitaar erop plakte heb ik nog 2 rechthoeken gesneden uit kraft en designpapier. Die heb achter de gitaar geplakt en hierover heen nog een stukje kaaslinnen.

Aan de linkerkant van de gitaar heb ik nog een randmal van Noor! Design geplakt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en bedankt voor je bezoekje aan ons blog.

Dan wens ik je nog een fijne dag en tot de volgende keer!

P.s.Wist je dat er bij HobbyVision regelmatig workshops gegeven worden? En geloof me..... dit zijn echte aanraders. Echt heel leuk en gezellig altijd. En je leert er natuurlijk ook van ;). Lijkt je dit ook leuk? Kijk dan op de website in de linkerkolom bij workshops. Wie weet zit er iets voor jou bij!

Liefs,




De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen in de webshop. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Mirror  Dutch Doobadoo - Card Art - Guitar  Dutch Doobadoo - Pearl Pen Turquoise  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Pijlen  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Gears  

Joy! Crafts - Noor! Design - Back in Time - Zakhorloge  Stansmal Noor! Design - Dance to the Music - rand muziek noten  Noor! Design - Dance to the Music - Clearstamp Dance to the Music  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Randmal ovaal  Noor! Design - Vintage Flourishes - Passepartout met hartjes en pijlen  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Filmstrip  Scrappapier Maja Design - Summertime - Having fun  

Scrappapier Maja Design - Summertime - Wind in the hair  Scrappapier Maja Design - Summertime - Cute summer dress  Scrappapier Maja Design - Summertime - Watch the boats

1 opmerking:

Cobie zei

Super leuke kaart!
Groetjes Cobie