Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 11 november 2016

Have a Lovely Birthday!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een verjaardagskaart. Die heb ik gemaakt met de oh zo gave Dutch Doobadoo Card Art Tent.


De basis heb ik overgenomen uit kraft papier en daarna uit designpapier van Maja Design.


Linksonder heb ik een hekje geplakt. Deze is van Dutch Doobadoo en komt uit de Kraft Art Fences. Op dit vel vind je verschillende hekjes in diverse groottes. En tegen een hekje is het natuurlijk leuk om een fietsje tegen aan te zetten. Deze is van Noor! Design.


  Het vogelhuisje met vogeltje komt uit de paper art serie van Dutch Doobadoo. Het vogelhuisje heb ik aan een takje geplakt die uit de One of A Kind set van Noor! Design komt. Daarachter zie je de leuke tekstlabel van Dutch Doobadoo. Echt handig hoor. Kant-en-klare labels met teksten.


De bloemen heb ik gemaakt met diverse Noor! Design stansen In het midden van de bloem heb ik een parel gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen.


Hier zie je de tentmal van opzij.

Ik hoop dat ik je een beetje inspiratie heb kunnen geven. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen via www.hobbyvision.nl. Door op het plaatje te klikken, kom je direct bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Tent  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Wooden fences  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Spring  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Noor! Design - One of a Kind - Spring set  


Noor! Design - Stamp + Stencil - Crafty Coctail Flowers  Noor! Design - Vintage Flourishes - Opoefiets  Noor! Design - Vintage Flourishes - Bloem 6 blad punt  Noor! Design - Vintage Flourishes - Bloem 5 blad  Noor! Design - Autumn - Klimop   Scrappapier Maja Design - Summertime - Let`s go for the ride

Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Woord labels

3 opmerkingen:

Caroline zei

Mooi kaartje en de mal is super!
Groetjes Caroline

Caroline zei

Mooi kaartje en de mal is super!
Groetjes Caroline

Joke zei

Mooi model kaart vind ik dit altijd. Erg mooi in deze kleuren met dat prachtige papier.
Groetjes Joke