Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 6 november 2016

DDBD - Kerststal


Hebben jullie de nieuwe Card Art mal Kerststal van Dutch Doobadoo al gezien? Wat is dit weer een super leuke mal hé? Je kan er echt onwijs leuke tafereeltjes mee maken.


De basis heb ik nagetekend op Kraft cardstock en daarna netjes uitgeknipt / uitgesneden. Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Pion Design, de Greetings from the Northpole collection. Vond dit papier wel erg toepasselijk bij de nieuwe stansmal van Marianne Design, het combineert perfect bij elkaar.



Het rendier heb ik uit Kraft cardstock gestansd en daarna nog lichtjes bewerkt met Distress Inkt Gathered Twigs.
Het rendier staat in de sneeuw, hiervoor heb ik de Foamball Clay van CraftEmotions gebruikt. 


Voor de bomen heb ik de nieuwe Creatable Horizon Forest LR0444 gebruikt. Deze heb ik in 2 gedeeltes geknipt zodat het net iets mooier uitkwam bij deze kaart. Op de toppen heb ik wat Crackle Paint White gesmeerd.



Bovenin heb ik nog een decoratietoef gemaakt. Hiervoor heb ik de Creatable Petra's Larix LR0438   gebruikt. Verder nog wat witte besjes en decoratieprut.

De tekst Christmas komt van het nieuwe Paper Art Christmas vel van Dutch Doobadoo. Ook de kleine ijskristallen komen van dit vel. In het midden van de ijskristallen heb ik nog wat Enamel Dots van Marianne Design geplakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. 


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Marianne Design - Creatable - Petra`s Larix PRE-ORDER 1 - Marianne Design - Creatable Tiny`s reindeer  PRE-ORDER 1 - Marianne Design - Creatable Horizon Forest PRE-ORDER 8 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Kerststal PRE-ORDER 8 - Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - ChristmasMarianne Design - Enamel dots - Cold as ice DecoArt Media - Crackle Paint WhiteKant Halbach - Creme 25mm - 2019 kleur 70 Sneeuwbolletjes CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit PION Design - Greetings from the North Pole - COMPLETE COLLECTIE


Geen opmerkingen: