Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 12 november 2016

Merry Christmas


Hallo allemaal,

Leuk dat je ook vandaag weer even een kijkje komt nemen op het blog
van Hobbyvision.
We proberen jullie altijd zo veel mogelijk nieuwe dingen te laten zien, maar soms is het ook wel leuk om eens wat oudere dingen uit de kast te halen.
Zo heb ik voor jullie een kerstkaart gemaakt waarbij ik de
tekst stansjes en de kerstbomen van Noor!Design heb gebruikt.
Deze zijn al een tijd in het assortiment.


De basis van de kaart is een shape Art van Doobadoo.
Deze heb ik beplakt met design papier van Maja - i wish you a happy holliday
Prachtig papier voor de kerstdagen.
De bomen heb ik uit twee kleuren groen cardstock gestanst.
De tekst Merry Christmas heb ik uit wit cardstock gestanst.
De afbeelding is een gratis digi die ik ooit een keer tegenkwam op het digitale netwerk.
Deze heb ik ingekleurd met Zig markers.

 

De boom met de sneeuw komt, net als de sterren, uit de "one of a kind" serie van Noor!Design.
Deze boom bouw je uit vier delen. Elk deel heb ik voorzien van wat sneeuw.

Ik vond het weer leuk om te maken en wens je een fijne dag verder,



Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbomen  Noor! Design - Happy Holidays - Merry Christmas tekst  Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset huisjes (  Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Eurolock  Maja Design - I Wish we will deck the halls  Viva - 3D Schnee wit - soft

Geen opmerkingen: