Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 5 november 2016

Dutch Doobadoo - Cookie Jar

Vandaag wil ik jullie deze Cookie Jar laten zien, gemaakt met de nieuwe Card Art mal van Dutch Doobadoo. Wat is dit weer een leuk model hé? Ik heb er een schudkaart van gemaakt.



Ik heb voor deze Cookie Jar het designpapier van Maja Design gebruikt uit de Summertime Collectie. Bij de aardbeien van het designpapier passen de Berry Sweet stansjes van Noor! Design ook echt perfect.

Noor! Design - Berry Sweet - Hart met blaadjes Dutch Doobadoo - Card Art - Cookie Jar



Onderlangs heb ik nog een hele rij van aardbeien gemaakt. Op de aardbeien heb ik nog een paar kleine lieveheersbeestjes geplakt.

Zoals je ziet hebben de aardbeien allemaal van die leuke kleine schattige hartjes die uit het papier vallen. Deze kleine hartjes heb ik weer ter decoratie op het mica geplakt. Achter het Mica heb ik wat ijskristallen gedaan als schudmateriaal.

Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st) Noor! Design - Clearstamp - Banner teksten

De tekst is gemaakt met de clearstamp 6410/0410, deze tekst is gestempeld op de banner stans van Noor! Design.


Aan het organzalint heb ik nog 2 kleine labels gehangen, deze zijn gemaakt met de Vintage Flourishes stans 6003/0062

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st)  Noor! Design - Clearstamp - Banner teksten Noor! Design - Berry Sweet - Hart met blaadjes Noor! Design - Vintage Flourishes - Dubbele Tag  Dutch Doobadoo - Card Art - Cookie Jar Scrappapier Maja Design - Summertime - Taste the strawberries Rayher Hobby - Lieveheersbeestjes 1cm - 24 stuksJoy! Crafts - Transparante sheets A4 (mica) Viva Decor - Eiskristall - IJs/sneeuw 


Geen opmerkingen: