Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 3 mei 2022

3 of a kind

Hallo allemaal,
De kaarten zijn tegenwoordig best groot, of in slimline formaat.
Daarom heb ik deze keer eens een ander formaatje gemaakt.
Dit formaatje is 10 x 10 cm geworden, maar dan heb ik er wel meteen een drievoudige set van gemaakt.


Allereerst had ik een berg plaatjes geknipt uit het extra set van Craft O Clock.


Daarna heb ik 3 vierkantjes gesneden van 10 x 10 cm uit 300gr kraft.
Op deze kaartjes heb ik weer drie designpapiertjes geplakt die uit het eerste vel van het paperpad komen. Dit eerste vel is aan de achterkant bedrukt met vier designs die ook als groot in het paperpad zitten dus heel mooi om hierbij te gebruiken. De randjes heb ik nog even bewerkt met een paperdistresser. 


Van een vel ribbelkarton scheurde ik drie stukjes en plakte deze op de kaartjes.
Daarna heb ik ze alle drie voorzien van wat crackle paint.


Van het merk Pronty kwamen een tijdje terug wat leuke chipboard figuren uit en daarvan
heb ik de bladeren gekozen om hierbij te gebruiken. Ik heb ze eerst voorzien van witte crackle paint.


En daarna heb ik er twee kleuren Izink inktspray op gedaan.


Zie je hoe leuk dat een beetje barst?


Ik heb de drie kaartjes er weer bij gepakt en heb er wat sisal op geplakt.


Daarna ben ik ze gaan opbouwen met de uitgeknipte bloemen en de bladeren van chipboard.


Als laatste weer lekker gespetterd met de witte posca pen en her en der wat waterdruppel parels.


De tekstjes zijn nog wat oudere van Tim Holtz.


Die tekstjes heb ik op een stukje kraft geplakt.


Alle plaatjes zijn met hete lijm op geplakt.

En zo heb ik eens wat kleinere kaartjes.
En ik denk dat er ook nog wel een vierde komt, want ik heb nog niet alle plaatjes op ;) 

Dank je wel weer voor het langskomen, en graag tot snel!

    



3 opmerkingen:

jackelien zei

Super mooi gemaakt.
Groetjes Jackelien

Wilma zei

Wat heb je dit mooi gedaan Janet! Hele lieve kaartjes in dit formaat en weer eens wat anders, heel gaaf. Mooie tutorial erbij gedaan, dankjewel.
GROET, Wilma

Mirjam1702 zei

Super gaaf!!