Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 30 mei 2022

IJsvogel

 Hallo allemaal,

Dit kaartmodel lijkt misschien wel een beetje op een Dutch Doobadoomal, maar weet je dat het gewoon een rechthoekig stuk cardstock en designpapier was? Die rechthoeken heb ik bewerkt met een hoekpons van Vaessen: ik ben weg van die prachtige ponsen en ga ze zeker vaker gebruiken, want het effect vind ik super leuk. De Mattie plaatjes van Marianne Design vond ik altijd al mooi, maar van gebruiken kwam er vaak niet van, omdat ik het designpapier van Marianne Design er vaak net niet mooi genoeg bij vond passen, maar hoe leuk is het Maja Design papier er niet bij? De kleuren van de 'Bohamian Harmony' serie passen perfect bij de ijsvogel en de nieuwe kleurtjes rhinestones van Marianne Design matchen daar weer bij...


Gezellig dat je weer hier langskwam om mijn kaart te bekijken en hopelijk heb je inspiratie opgedaan!
Hobbygroet, 
Lisanne

De gebruikte materialen heb ik hieronder geplaatst: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop terecht.

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Anoniem zei

Prachtig!
Groetjes Ellen