Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 15 mei 2022

Sight Seeing

 Hallo allemaal!

Vandaag mag ik jullie weer een nieuwe creatie laten zien.
Het is een kleine creatie maar ik ben er wel blij mee.  Ik ging namelijk aan de slag met de nieuwe kit van Elizabeth Craft Design 'suitcase'. Wat een leuke kit weer! Hier kan je een boekje van maken, op een kaart verwerken of in je planner maken.
Daarnaast gebruikte ik ook prachtig papier van Graphic45. 


Het leuke aan het papier van Graphic45 is dat er een paperpack is met achtergrondvellen en een paperpack met daarin designpapier met een wat drukkere opdruk. 
Voor de basis gebruikte ik dus ook het achtergrondpapier. Hierop heb ik nog een achtergrond gemaakt met de nieuwe stencils van Elizabeth Craft Design en Distress Oxide inkt Gathered Twigs.


Over de achtergrond zit een strookje papier met een mooie geschulpte rand. Ook deze stans zit in kit. 
Alle randen van alle onderdelen heb ik beinkt met Distress Ink Ground Espresso.
Over dit strookje papier heb ik een plaatje geplakt, deze zit in het paperpad.

Zoals je ziet vult dit al best goed en heb ik nog een extra stukje tekst gestempeld en dit achter het plaatje geplakt. 
Ook heb ik rechts onderin nog wat bloemen geplakt (ook uitgeknipt uit het papier). 


Ook heb ik nog wat reinforcers opgeplakt en een leuk label gestempeld met op de achtergrond ook een mask stencil.
Helemaal bovenaan heb ik nog het handvat van de koffer gemat. Één gedeelte is beinkt en het andere gedeelte heb ik bewerkt met wax, lekker even wat glim erbij.


Ik hoop dat jullie het weer een leuk bericht vonden.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

Liefs Lisanne 


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen bij het product terecht. 

  
  
 
  
  

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Wat heb je een prachtige creatie gemaakt Lisanne, heel mooi gedaan!
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma