Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 15 mei 2022

FB live -Write Your Story - Dieptekaart

Hallo allemaal,

In een live uitzending ben ik deze diepte kaart met schudgedeelte gaan maken.
Hierbij heb ik de producten gebruikt uit de nieuwe JMA collectie - Write your story


De basis is een kaart van 21 cm hoog en 23 cm breed
Deze heb ik gerild op 10.5 en 11.5 cm
Op de linker achterkant heb ik hulplijntjes getekend op 1 en 2 cm langs alle randjes en deze gerild.
Daar tussendoor heb ik een kruis gesneden.
Door dan de punten een keer naar binnen en buiten te vouwen krijg je een diepte van 1 cm.
Dit beplak je dan en komt er een schudgedeelte in die net zo groot is als het vakje.

Om het allemaal nog duidelijker te maken, kan je de live nog terug kijken.
Daarin leg ik het stap voor stap uit.


En de materialen, die hebben we weer in een lijstje gezet in de webwinkel via deze link:


Leuk dat je weer even langs kwam en graag tot snel,