Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 18 mei 2022

Artist

Hallo allemaal,

Labels maken is zo leuk om te doen, dus ......bij deze.... een label. 

De stans die ik hier heb gebruikt is op dit moment niet in de webshop verkrijgbaar daarom heb ik een vergelijkbare stans gelinkt.


De achtergrond heb ik op aquarelpapier gemaakt met behulp van Memento inkt en er daarna achtergrond stempels met dezelfde inkt en met Versafine Onyx Black op gestempeld.
De hand met veer stempel op een apart stukje papier gestempeld en het daarna ingekleurd met Memento inkt en op de veer nog een paar achtergrond stempels gezet.
Na dit te hebben uitgeknipt heb ik het op het label geplakt met een beetje zwart naaigaren eronder.
De randjes zwart gesponst.
Het woord Artist ook apart gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt.
Dit geheel op een zwart label gemat, twee lintjes door het gaatje en klaar!!

Hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen inspireren.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Groetjes Grietje


Als je op de foto's hieronder klikt kom je rechtstreeks bij het gebruikte product in de webshop.

  
 
  
  
   
 


Geen opmerkingen: