Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 24 mei 2022

Easel Card Hexagon

 Hallo allemaal,

Maken jullie ook zo graag easel cards?
Ik wel, met deze mal van Dutch DooBaDoo is het een makkie
en het is ook nog eens een leuke vorm.


De bovenste kaart heb ik gemaakt zoals de mal bedoeld is.
Je snijdt de basis eenmaal en één hexagon uit van cardstock.
En je tekent de rillijnen in de basiskaart en rilt deze.
Dan kun je een matlaagje maken door tweemaal
de hexagon te tekenen vanuit het tweede lijntje.
Dan nog van designpapier de vakjes
en van designapapier een hele hexagon.
Beplakken met leuke knipplaatjes en stansen
en je hebt een super leuke kaart.


Bij deze kaart draaide ik het bovenste deel een slag.
Ik heb nog meer ideetjes met deze mal, die vinden jullie vast
nog terug in de groep de komende tijd.

Veel creatieve groetjes,

Wil je de mal of andere materiaal wat ik gebruikt heb ook kopen?
Klik op de foto en je komt in de webshop bij het artikel.

   


 
 
  










1 opmerking:

Wilma zei

Je hebt 2 schitterende kaarten gemaakt Susan met deze mooie materialen! Hele mooie mal ook van DDBD. Ziet er erg fijn uit!
Nog een mooie dag.
GROET, Wilma