Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 23 mei 2022

FB Live - Lavinia creatie

Hallo allemaal,

Jullie weten het vast al wel, maar ik ben toch wel een grote Fan van Lavinia.
En nu hebben ze ook nog weer prachtige inkt spray uitgebracht.
Hele mooie acryl sprays met prachtige kleuren en niet alleen acryl, maar ook mica spray. Dit zijn kleuren met een glimmer er in. Tijdens een live showtime heb ik alle nieuwe kleuren getest.
Wil je dit terug kijken, dan is dit de link :

Maar de Lavinia creaties bestaan uit meer dan alleen spray`s.
De onderste kaart heb ik gemaakt na een tutorial van Lisa.
Ik vind dit echt heerlijk om te doen. Helemaal de kaart opbouwen vanaf een leeg wit vel papier.



De bovenste kaart heb ik  op een beetje dezelfde manier gedaan.
Hierbij heb ik ook weer de stenen met mos erbij gemaakt.

Nu kreeg ik zoveel vraag na deze kaarten dat ik er maar een live mee heb gedaan. 
Dan kunnen jullie het stap voor stap zien hoe zoiets wordt opgebouwd.


En de bovenste kaart heb ik tijdens de live gemaakt.
Dit was een hele uitgebreide live, want zoiets lukt niet in een uurtje ;)

Hoe deze kaart is ontstaan kan je dus zien in de onderstaande video:

Bij deze kaart heb ik diverse producten gebruikt.
Die hebben we weer netjes voor je op een rijtje gezet:


Ik dank je weer voor het langs komen op het blog en graag tot de volgende x




 

5 opmerkingen:

Angélique zei

Helemaal geweldig,mik vind ze prachtig! Jouw lives zijn bijzonder leerzaam, dankjewel!

Wilma zei

Janet wat heb je hier SCHITTERENDE kaarten! Zó mooi gedaan en de weerspiegeling in het water ziet er geweldig uit... supermooi!
Fijne dag nog vandaag.
GROET, Wilma

Kaatjecreatief zei

Wat een geweldige kaarten. Ik ga snel naar je live kijken, tenminste als ik die nog kan zien. Dankjewel voor de inspiratie.

Groetjes, Karen

Anoniem zei

Prachtige kaarten met schitterende kleuren ben helemaal lavinia fan geworden, hoop dus ook nog vele live creaties van je te zien. Groetjes Gerie

Suzanne Shipley zei

how and where do i find the video from this page