Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 28 mei 2022

FB live - Oude techniek op nieuw ricepapier

Hallo allemaal,

Soms is het leuk om wat oudere technieken te mengen met wat nieuwere.
Zo heb ik tijdens een live uitzending een keer weer een dubbele pagina gemaakt in mijn art journal.

Hierbij heb ik gewerkt met nieuw rice paper van Stamperia.
En daarbij ook nog de oudere techniek van Ilse gebruikt, de glaasjes techniek.


De basis is aquarel papier dat ik met Cadence verf op kleur heb gebracht.
Daarop heb ik delen van het rice paper geplakt.

Op deze twee pagina`s heb ik toen drie glaasjes gezet en daarom heen met veel water en verf
gewerkt. Na het drogen er van, haal je de glaasjes weg en heb je leuke cirkels.
Op de cirkels heb ik weer diverse chipboard figuren geplakt.
Wat er verder nog allemaal gebeurt is, kan je in deze video terug kijken:

 

En ook de producten zijn weer bij elkaar gezet in de webwinkel:


Ik wens je nog een fijne dag verder, en tot snel,


 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Prachtig resultaat Janet, mooi hoe je de ondergrond bewerkt hebt! Hele mooie pagina's geworden!
Nog een goed weekend.
GROET, Wilma