Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 22 mei 2022

Facebook Live - Bag Toppers van Marianne Design

Hallo allemaal,
Ik mocht tijdens een demo online dag  live gaan met de niewue bag toppers van Marianne Design.
Ik had zoveel ideetjes dat ik eerst deze 5  al van te voren had gemaakt.
Zo leuk in kerst en winterse sferen, maar ook  in de hype zonnebloemen en bijtjes is  hij zo leuk om te geven met zaadjes.
Als laatste nog eentje om als traktatie te maken  met dino;s erop!


Hieronder even van elke bag topper een aparte foto.







Tijdens de live maakte ik dan deze 2 nog. Ook nog eentje in kerst sferen en  een shaker gedeelte erin verwerkt en de andere in mijn favoriete thema... zee/strand!




Wil je het filmpje nog een keer terug kijken dan kun je hem hier vinden



En hier vind je de gebruikte materialen in de webwinkel:
https://www.hobbyvision.nl/nl/07-05-2022-online-demodag-tiets-wolfard-giftbags-marianne-design.html

Ik hoop dat ik jullie met deze voorbeelden heb kunne inspireren!



1 opmerking:

Wilma zei

Leuke zakjes zijn dit hoor, je hebt er hele mooie cadeautjes van gemaakt.
Fijne dag nog.
GROET, Wilma