Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 2 mei 2022

Heartfelt Condolences meets Elegant Swans

 Hoi allemaal,

Het zijn niet de leukste kaarten om te maken, condoleance kaarten.
Maar worden wel erg gewaardeerd.

Met de lijn Heartfelt Condolences van Jeanine's Art en 
elegant Swans van Amy Designs
kun je mooie condoleance kaarten maken.
Maar je kunt er meer kanten mee op.
Ik zie er ook beterschap kaarten in
maar ook sterkte kaarten of dat je iemand laat weten 
dat je aan hen denkt.

Op deze kaart heb ik geen tekst gezet,
dan kan deze voor meer gelegenheden verstuurd worden.


Hier weer stap voor stap foto's hoe de kaart gemaakt is.


Je hebt 7 strookjes cardstock nodig.
1 van 2,2 bij 14,2 cm
2 van 2,2 bij 13,2 cm
2 van 2,2 bij 11,2 cm
 1 van 2,2 bij 9,7 cm
1 van 2,2 bij 9,2 cm

Daarop komt designpapier
1 van 2 bij 14 cm
2 van 2 bij 13 cm
2 van 2 bij 11 cm
1 van 2 bij 9,5 cm
1 van 2 bij 9 cm

Je hebt 3 vierkantjes cardstock nodig van 4,5 bij 4,5 cm
en daar 3 vierkantjes wit papier van 4 bij 4.
Hierop stempel je een deel van een stempel en kleur die in.


Plak het designpapier op de cardstock
en rangschik ze mooi op je basis kaart.
Deze is 15-15 cm cardstock en 14,5-14,5 cm designpapier.

Hier op kun je dan de vierkantjes plakken.
In de lijn van Amy design zitten
mooie stansen; elegant borders
die ik op de stroken geplakt heb

Daarna de vierkantjes erop en een bloementoef.



Hier nog meer kaarten die ik maakte met deze lijnen.







Ik zet alles wat ik gebruikt heb onder mijn blog.
Je vindt de producten in de webshop 
van Hobbyvision.

Veel knutselplezier als je zelf een kaart gaat maken.




 

  
 

 


 

 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Je hebt schitterende kaarten Susan, ze zijn allemaal even mooi! En dankjewel voor de uitleg.
GROET, Wilma