Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 29 mei 2022

ScrapBoys - Vintage Legend

  Hallo allemaal,

Vandaag wil ik je inspireren met deze Vintage Slimline kaart.
Gemaakt met de DDBD Card art - Slimline Scallop pocket,
uit kraft karton.


Het design papier wat ik hierop gebruikt heb is van het merk
ScrapBoys - Vintage legend.
Hiervan de Paperpad 20.5x20.5 cm genomen en de POP UP paperpad
waar ik de meeste plaatjes uitgehaald heb.
Maar ook in het paperpad zitten twee knipvellen.


De label is er eentje uit de Tag block van Studiolight.
Past er perfect bij. Hierop een plaatje en design papier uit de paperpad genomen
en als extra erop gestempeld met een script stempel uit de 
Jenine's Mindful Art collectie - Write your story.
Gedaan met archival inkt kleur coffee.
De teksten hierop zijn van Tim Holtz - idea ology. #TH93583.


Zie je ook die leuke paperclipjes? 
Dat is ook een stansmalletje van JMA (JMA-WYS-CD203)
De slimline border rand.... jawel ook van JMA (JMA-WYS-CD202)
Deze er achter geplakt.
De kleine takjes hier en daar tussen de bloemen; JMA-ES-CD205.
Zo zie je maar dat je allerlei merken goed met elkaar kan combineren.

Ik heb even overzicht foto gemaakt van de JMA/Studiolight producten.
De randen heb ik bewerkt met een distresser en distress inkt
kleur vintage photo. Zo ook de plaatjes die ik geknipt heb.
Op de borders om een extra vintage look te  krijgen,
als extra witte gesso erop aangebracht.
Het kant heb ik trouwens vastgeniet.

Ik heb nog extra foto's gemaakt ook qua kleur.
Kan altijd slecht kiezen welke foto de beste is, haha.




Dit was het voor deze keer,
ik hoop dat je hieruit inspiratie kunt halen.

Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.


  

   

  



  



  
 
  

  

  

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een gave kaart! Groetjes Betha

Wilma zei

Práchtige kaart en dito label Anita. Je hebt hele mooie materialen gebruikt, erg veel details om te bekijken! Het ziet er heel mooi uit, knap gedaan en dankjewel voor de inspiratie!
Nog een fijne zondag.
GROET, Wilma

Anita van Merode zei

Dankjewel Betha en Wilma.
Groetjes Anita