Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 6 mei 2022

Weer een jaartje wijzer

 Hallo allemaal,

Een lief, klein kaartje is snel gemaakt met deze toffe Dutch Doobadoo mal. Tip: meet de lijnen van de rechthoeken en snijd die uit met je snijapparaat, dan hoef je alleen de gebobbelde rand uit te snijden/knippen. Ik heb ervoor gekozen om de gebobbelde rand uit de 3e laag papier te snijden: zo ontstaat er een soort lijstje. Ik heb een mooi plaatje van een landschapje met een sfeervol huis uitgekozen van Marieke. Heel fijn: een push out plaatje, dus geen knipwerk! Op de achtergrond heb ik een silhouet van een landschap gemaakt uit dezelfde serie van Marieke. Zwart vond ik te hard van kleur voor dit silhouet, dus een keer een silhouet van kraftpapier. Om de kaart op te leuken heb ik een strik van wit hemp cord en een leuke tekststempel van Marianne Design gebruikt.


Leuk dat je weer gezellig langskwam op dit blog en graag tot een volgende keer!


Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte materialen zie je hieronder: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop:
 

1 opmerking:

Ein Dekoherzal in den Bergen zei

DIE IST WIRKLICH SEHR SÜß.....

wünsche noch einen schönen ABEND
bis bald die BIRGIT aus TIROL