Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 5 mei 2022

Hi Honey

Hallo allemaal,

Het is nog steeds druk met de bijtjes en de honing, zo heeft Studio Light daar een tijdje terug ook een leuke set voor uitgebracht. Die vond ik wel grappig om wat mee te maken.

Het is een set met stansjes, maar ook stempels die weer bij elkaar horen.
Dus je hoeft niet te knippen, dat scheelt al weer hihi..



Ik heb de bijtjes, de beer, de tak en de bijenkorf ingekleurd met diverse aquarel markers. 
Ik gebruik soms alle merken door elkaar heen ;) 


Na het kleuren heb ik ze uitgestanst met de bijpassende stansjes.


De vleugeltjes van de bijtjes heb ik voorzien van wat glitterlijm, de Stickles.


En vervolgens heb ik er deze kaart mee gemaakt.
De basis is de slimline van de Sweet Story serie, net als de "dieren" op de kaart.
En het designpapier is een restje van de Scrap and Me - sunflowers.


Ik heb de tak met wat dik foamtape opgeplakt en de bijenkorf met een iets dunner foamtape er onder.
Ook de bijtjes, de beer en de honingpot heb ik verhoogd opgeplakt.

De tekst "Hi Honey" heb ik uit geel cardstock gestanst 
Zo heb ik een leuke combi van het zonnebloemen papier met de Sweet Story lijn van Studio Light.


 
  

Geen opmerkingen: