Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 4 mei 2022

Bloemen beroeren het hart

Hallo allemaal,

Vierkante en rechthoekige kaarten maken we allemaal denk ik veel, maar soms is het leuk om even iets anders te doen. Met de Dutch Doobadoomallen heb je al snel een unieke vorm en een mal voor een mooie prijs. Je moet natuurlijk wel zelf aan het knippen of snijden, maar zeg nou zelf, ook dat is toch heerlijk ontspannend tussendoor? Om dan toch een beetje 'lui' te kunnen zijn, zijn de push out plaatjes heel gemakkelijk om te verwerken op je kaart. Zo hoef je niet alles met de hand te knippen. Op deze kaart heb ik een keer 2 i.p.v. 1 3D-plaatje gebruikt, zodat de ruimte mooier opgevuld werd. De gouden letters van het woord 'bloemen' heb ik er meer uit proberen te laten springen, door de kaart af te werken met gouden rhine stones.


Leuk dat je weer bij mijn kaart kwam kijken: ik zie jullie graag snel terug op dit blog met een volgende kaart!
Hobbygroet,
Lisanne



De gebruikte materialen heb ik hieronder naar de webshop gelinkt:

1 opmerking:

Els zei

Een prachtige kaart en wat een mooie tekst.
Groetjes, Els