Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 31 mei 2022

Koekjes

Hallo allemaal,

Toen ik de snoepzak van Marleen zag bij verwachte producten, dacht ik eerst leuk een spuitzak voor bij de bakmaterialen en muizen, maar toen het uitgegeven was en ik de folder erbij zag, bleek het een snoepzak te zijn: ook leuk! Alleen gebruik ik zelf erg weinig kinderkaarten, dus wilde ik er iets mee maken wat ik ook naar volwassenen kan sturen. Tussen mijn mallen gezocht naar iets wat ook prima in een mooie zak verpakt kan worden en toen vond ik de koekjesmal. Lekkere koekjes als tussendoortje, wie houdt er niet van? Samen met het designpapierset 'Fleurige groetjes' is dit het resultaat geworden:


Leuk dat je weer langs kwam hier op het blog, graag tot een volgend blogbericht!

Hobbygroet,
Lisanne

Hieronder heb ik de gebruikte materialen geplaatst: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop terecht:



1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg leuk! Groetjes Betha