Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 22 mei 2022

Happiness

 Hallo allemaal,

Werken met stempels en inkt blijf ik erg mooi vinden. De achtergrond van deze slimline kaart heb ik gemaakt met een stencil, stempel en Distress Inkt. 


De kleuren Seedles Preserves, Mustard Seed en Wild Honey heb ik op het papier aangebracht met behulp van een blendingtool. Op deze manier kun je de kleuren heel mooi door elkaar blenden.
In het midden van de kaart heb ik met behulp van een ovale stans een gat gemaakt, de randen hiervan heb ik extra aangezet met Seedles Preserves.

Met Seedles Preserves en een stencil heb ik daarna de achtergrond nog wat meer bewerkt en een tekststempel nog hier en daar afgedrukt.


Een ander stukje papier heb ik ook bewerkt met de Distress Inkt en er daarna met Stazon Gothic Purple de bloemenstempel op afgedrukt. Op een restje van dit papier heb ik het woord Happiness afgedrukt en uitgestanst. 
De bloemen heb ik met behulp van een beetje chloor opgebleekt en daarna deze achter het ovale gat van de 1e kaart geplakt. Onder het Happiness labeltje een paar draadjes in bijpassende kleur geplakt en het daarna met 2 eyelets vastgezet.

De 1e kaart heb ik op geel papier gemat en in de 4 hoeken ook een eyelet geplaatst.
Om het af te maken heb ik het geheel op een dubbele slimline kaart geplakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart heb kunnen inspireren.

Tot de volgende keer,
Groetjes Grietje


 
  
  
  
  


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Grietje, hele mooie kleuren gebruikt.
GROET, Wilma