Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 6 mei 2022

I will always pick you

Hallo allemaal.


Ik heb altijd een voorraad achtergrondjes liggen die ik gemaakt heb met de gellie plate. In combinatie met een van die gave bloemen stempels van studio light leverde dat deze kaart op.

Dit is de achtergrond waar ik mee begon en die kleuren van de bloem bepaalde.


De bloem heb ik gestempeld en daarna in de kleuren van de ondergrond ingekleurd en vervolgens uitgeknipt.

Deze stans van de nieuwe write your story lijn vind ik super mooi om op de achtergrond te gebruiken. Ik stanste ze alle drie uit in het zwart en besloot de tekst te gebruiken.


Ik heb de ondergrond op maat gesneden en de randen aangezet met vintage photo distress inkt. Ik heb alle onderdelen bij elkaar gelegd om te kijken of ik de combinatie mooi vind.

Met wat heen en weer schuiven om de goede lay-out te kiezen is dit het geworden. Rechts onder heb ik nog een tekst geplakt die ik op de typmachine heb uitgetypt. Op Pinterest kan je voor elke kaart en gelegenheid wel een toepasselijke tekst vinden.

Op bijpassend karton de kaart gemat en een klein schaduw randje onder de bloem aangebracht met een zwarte stabilo all.


Bedankt weer voor je bezoekje aan dit blog. Ik zal hieronder de producten linken.
Fijne dag, groet Mirjam

 
 


 

 
 


 



1 opmerking: