Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 28 januari 2023

CHALLENGE GNOMES OF SLIMLINE

Hallo allemaal,

Hebben jullie onze nieuwe challenge al gezien ??
Dit keer is de opdracht GNOME`S OF EEN SLIMLINE KAART.

Ik ben voor deze challenge een voorbeeld gaan maken met een Gnome.


De basis is een stansmal van de JMA collectie.
Deze heb ik uit ivoor kleurig cardstock gestanste en de randjes met een beetje groene
oxide inkt bewerkt. ( de Bundled sage )

Daarop heb ik designpapier geplakt die net binnen de sierrand valt.
Hiervoor heb ik papier gebruikt van  Lemon Craft - sincerity

Daar weer bovenop een designpapier die ik gestanst heb met de kleinere stans die in de JMA set zit.
In dit laatste deel heb ik een shaker geplakt. Hiervoor heb ik eerste een cirkel uitgestanst en daar het shaker frame achter geplakt. Achter het shakerframe heb ik een Gnome plaatje van Marianne Design verwerkt met groen schudmateriaal van Nellie Snellen.


Op de voorgrond heb ik de klavertjes vier geplakt die ook van Marianne Design zijn.
Ik heb de randjes een beetje groen gemaakt met de distress oxide.



Langs de shaker heb ik nog parelketting geplakt
en heb ik een tekstje gestempeld met een stempel van een  Studio Light set.

En lijkt het je nu ook leuk om mee te doen met onze challenge, klik dan even op het plaatje rechts op dit blog. Het kopje challenge, en je komt op de juiste pagina terecht. Wie weet win je wel een leuke waardebon! Alvast succes !!






1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldige kaart! Groetjes Betha